Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne dostosowane do współdziałania z noktowizją dla platform morskich

Oświetlenie specjalne, pokładowe i wewnętrzne, przystosowujące statek, okręt lub łódź do optymalnego i bezpiecznego działania załóg, jak i pilotów morskich w warunkach nocnych z użyciem noktowizji.

Oświetlenie wewnętrzne OXLEY spełnia wymagania instalacji nawet na okrętach podwodnych, jak i stref zagrożenia wybuchem (okrętowe składy amunicji).

Oświetlenie pokładowe, w tym nawigacyjne i pokładu lotniczego spełnia najwyższe wymagania bezpieczeństwa i wsparcia operacji lotniczych w warunkach nocnych z użyciem noktowizji.

 

Oświetlenie przeznaczone jest dla:

Statków, okrętów nawodnych oraz łodzi

Okrętów podwodnych

Oświetlenie LED lądowiska pokładowego

Oświetlenie niskoprofilowe liniowe i krawędziowe, oznaczające pole lądowiska pokładowego na statku lub okręcie. Światła przyjazne dla noktowizji typu NVIS Friendly, nie powodujące oślepiania pilota śmigłowca lądującego na pokładzie z wykorzystaniem noktowizji. Przydatne także na rozstawianych pasach startowych. Oświetlenia jednokierunkowe, jak i wielokierunkowe. Nadaje się do zastosowań modernizacyjnych, jak i na nowo budowane jednostki, wyposażone w pokład lotniczy.

Oświetlenie statusu lądowania

Oświetlenie sygnalizacyjne, informujące pilota o gotowości do startu i lądowania na pokładzie okrętu lub statku. Warianty z dwoma światłami (czerwonym i zielonym) lub z trzema światłami (czerwonym, bursztynowym i zielonym).

Rozproszone oświetlenie pokładowe

Oświetlenie zapewniające światło rozproszone, pozwalające na zwiększenie bezpieczeństwa prowadzenia prac pokładowych w warunkach nocnych. Oświetlenie białe oraz zielone, pozwalające na współdziałanie z pilotami i użytkownikami noktowizji bez ich oślepiania.

Oświetlenie nawigacyjne LED

Zestaw oświetlenia nawigacyjnego LED dla statków i okrętów. Dwie serie urządzeń wraz z wyposażeniem opcjonalnym. Zdolność montażu świateł jedno na drugim.

Oświetlenie wewnętrzne do zastosowań okrętowych

Zestawy oświetlenia LED dla wnętrz przedziałów statków oraz okrętów nawodnych i podwodnych, zastępujące tradycyjne świetlówki. Spełniające najwyższe wymagania kompatybilności elektromagnetycznej i odporności na zaburzenia elektromagnetyczne EMC/EMI. Część zestawów wraz z opcjonalnym zasilaniem akumulatorowym, zapewniającym działanie awaryjne przy braku zasilania sieciowego.

Oświetlenie wewnętrzne DC combi

Małogabarytowe, niskoprofilowe oświetlenie LED przystosowane do współdziałania z noktowizją (nie oślepia załogi wyposażonej w gogle NV) – technologia NVG Friendly. Oświetlenie wyposażone w tryb wyciemniony (blackout) z oświetleniem czerwonym, zielonym lub niebieskim. Przeznaczone dla łodzi, a także oświetlania małych pomieszczeń na statkach i okrętach lub zastosowania jako oświetlenie awaryjne, w tym doraźne.

Światło rozproszone mini LED

Oświetlenie białe współdziałające z noktowizją (NVG Friendly) dla wnętrz łodzi, statków, okrętów, do podświetlenia stref uniemożliwiających zamocowanie dużego oświetlenia.

Lampka LED na giętkiej szyjce

Lampka ze światłem białym oraz światłem wyciemnionym (czerwonym, zielonym lub niebieskim) dla sterówki, pulpitów roboczych, do czytania mapy, obsługi radiostacji i konsol, charakteryzująca się technologią przyjazną dla użytkowników gogli noktowizyjnych – NVG Friendly. Lampka wykonana jest z uwzględnieniem wyśrubowanych wymagań norm wojskowych. Pozwala na wykonywanie prac przy zaciemnieniu mostka jednostki.

Lampka LED na giętkiej szyjce serii 2

Lampka ze światłem białym dla pulpitów roboczych, do czytania mapy, obsługi radiostacji i konsol, charakteryzująca się spełnieniem wyśrubowanych wymagań wojskowych środowiskowych i zakłóceń elektromagnetycznych. Lampka jest przyjazna dla użytkowników gogli noktowizyjnych (nie oślepia) – technologia NVG Friendly.

Skryte oświetlenie IR LED dla łodzi patrolowych i abordażowych

Światła podczerwone IR LED przednie i tylne dla łodzi patrolowych, szturmowych, abordażowych, jak i rzecznych. Zapewniają skryte wzmocnienie obrazu noktowizyjnego, przy podejściu do brzegu, statku czy platformy morskiej, zapewniając tym samym podwyższone bezpieczeństwo i lepszą dostrzegalność celów i otoczenia. Generowane światło jest niewidzialne dla nieuzbrojonego oka, przez co użycie jest skryte w większości operacji (antypirackich, abordażowych itd.). Wysoka odporność na warunki morskie i trwałość oraz niski pobór mocy dzięki technologii LED.

Szperacz LED wysokiej intensywności

Szperacz LED o wysokiej intensywności 325 000 cd. Wykonany w technologii bezobsługowej (brak potrzeby wymiany lampek w całym cyklu życia). Średni czas między awariami (MTBF) 50 000 godzin. Szperacz wykonany zgodnie z wymaganiami lotniczymi i wojskowymi, zapewniającymi użytkowanie w bardzo trudnych warunkach. Lekka konstrukcja i niski pobór energii umożliwiają montaż nawet na małych łodziach.

Szperacz kompaktowy LED

Szperacz kompaktowy LED o intensywności 152 000 cd. Wykonany w technologii bezobsługowej (brak potrzeby wymiany lampek w całym cyklu życia). Średni czas między awariami (MTBF) 30 000 godzin. Szperacz wykonany zgodnie z wymaganiami lotniczymi i wojskowymi, zapewniającymi użytkowanie w trudnych warunkach. Lekka konstrukcja i niski pobór energii umożliwiają montaż nawet na małych łodziach.

KONTAKT – SPRZEDAŻ, ZAPYTANIA OFERTOWE:
Zbigniew SZULC, tel.: 22 853 57 53, tel. kom.: +48 602 461 705
e-mail: zibi.szulc@ibkol.pl